piątek, 1 lutego 2013

Kurczak w skorupce

Malutkimi kroczkami zbliżają się święta Wielkanocy, ale postanowiłam się już do nich przygotować. Pomyślałam, że zrobię coś z origami modułowego. Z tego powodu powstał kurczak w skorupce. Jest ich pełno w internecie, ale ja go zrobiłam po swojemu, bo jakoś tak wyszło, że nigdy wcześniej go nie robiłam. Do tego dodaję kurczaka w towarzystwie królików, które zostały mi z tamtego roku i służą mi jako ozdoba na półce.
Jeżeli kogoś zainteresuje, to moje prace można nabyć tutaj





 
 
"To człowiek człowiekowi jest najbardziej potrzebny do szczęścia"
Paul Thiry Holbach

2 komentarze:

  1. masz śliczny blog!
    ja też mam o orgiami modułowe. Dopiero zaczynam ale w następnym tygodniu powstawie instrukcję kurczaczka jajka i koszyka. orgiami-modulowe-120.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. http://origami-modulowe-120.blogspot.com/ zły wtedy ci link podałam :)

    OdpowiedzUsuń