środa, 23 stycznia 2013

Witam!!!

Witam wszystkich na moim blogu:)
 
Niektórzy może mnie znają z mojego bloga o origami modułowym:
 
 
a jeśli nie to zapraszam do zapoznania się z moją twórczością:)
 
Origami modułowe było i nadal jest moją wielką pasją, ale uważam, że życie jest za krótkie aby się szufladkować. W moim życiu przyszedł moment w którym powiedziałam sobie, że w dziedzinie origami osiągnęłam już satysfakcję. Oczywiście będę się w tym kierunku rozwijać dalej, bo bez rozwoju człowiek staje w miejscu albo wręcz się cofa. Ale za cel postawiłam sobie naukę i doskonalenie w innych technikach. Inspiracją i moim natchnieniem do tego była cudowna osoba, która czyni cuda własnymi rękoma, oczywiście większość blogowiczek pewnie ją zna, bo jest to Anna Krućko z bloga:
 


 
Dzięki niej postanowiłam spróbować swoich sił w papierowej wiklinie. Oraz dzięki jej kursowi nauczyłam się skręcać róże z krepy, dzięki którym powstał słoń, którego Wam pokażę niedługo.
 
 
"Warto spotykać w życiu ludzi z pasją. Pasją, która nie tylko inspiruje, ale również pomaga żyć, czyniąc to nasze życie o wiele ciekawszym doświadczeniem"
Zbigniew Kiełb
  
 
 
Moj wolny czas, a właściwie jego brak uniemożliwia mi regularne tworzenie i pisanie na blogu za co z góry serdecznie przepraszam, ale mam nadzieję, że mimo to będziecie czasem do mnie zaglądać :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz